Click Fraud Protection

איתור נזילות מים בקיר

תמונה של איתור נזילות מים בקיר

נזילת מים בקירות הבית יכולה לגרום לנזקים חמורים אם לא אובחנת ומטופלת בזמן. איתור נזילות מים בקירות דורש מיומנות, ידע וציוד מתאימים כדי לאתר את מקור הנזילה במדויק ולתקן אותה ביעילות.

סימנים ראשוניים לנזילת מים בקיר הם כתמי רטיבות, עובש או סדקים בטיח. בשלב זה חשוב מאוד להזמין בדיקת אינסטלטור מקצועי שיבצע איתור נזילות מים מדויק באמצעות כלים מתקדמים. איתור מוקדם של הנזילה מאפשר תיקון יעיל וזול יותר שמונע נזקים נרחבים ויקרים הרבה יותר בעתיד.

איתור נזילות מים בקיר

האינסטלטור יתחיל מהצד הפנימי של הקיר ויבצע סריקה ויזואלית מדוקדקת לאיתור סימני נזילה נראים לעין. בנוסף ישתמש במכשירי אלקטרוניים וגלאי רטיבות כדי לאתר אזורים רטובים שלא ניתן לראותם בעין בלתי מזוינת.

שיטה נוספת לאיתור נזילות מים בקיר היא בדיקה תרמית באמצעות מצלמה תרמית. המצלמה מזהה שינויי טמפרטורה בקיר הנגרמים מנזילת מים. כמו כן ניתן להשתמש בגלאי אקוסטי המאזין לרעשי זרימת מים בתוך הקיר.

במידת הצורך יידרש לחשוף חלק מהקיר על ידי פתיחה זהירה של חלק מהטיח או האריחים. זוהי עבודה מדויקת הדורשת מיומנות רבה כדי לא לגרום נזק מיותר לקיר. לעיתים יש צורך בחפירה חיצונית ליד הקיר כדי לאתר נזילת מים מצנרת חיצונית או תת-קרקעית.

עוד שירותים

אינסטלטור תל אביב 24 שעות>>

אינסטלטור בבני ברק>>

איתור מדויק של הנזילה

לאחר איתור מדויק של מיקום הנזילה, האינסטלטור ימליץ על הדרך הטובה ביותר לתקן את הנזילה תוך גרימת נזק מינימלי לקיר. לעיתים ניתן לאטום את הנקב בחומר איטום, אך לפעמים נדרש תיקון יסודי יותר של הצנרת או אף חיזוק ושיקום של חלק מהקיר.

בנוסף לאיתור ותיקון הנזילה, חשוב שהאינסטלטור יבדוק ביסודיות את כל מערכת הצנרת והמים בבית כדי לאתר בעיות נוספות שעלולות לגרום לנזילות נוספות בעתיד. איתור נזילות מים מוקדם ותחזוקה מונעת של מערכת המים יכולים לחסוך עלויות תיקונים ושיפוצים יקרים מאוד בהמשך.

סיכום ביניים – איתור נזילות מים בקיר דורש מיומנות ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות על ידי אינסטלטור מקצועי. גילוי מוקדם של הנזילה חשוב כדי לאפשר תיקון יעיל וזול יותר.

כאשר קיים חשד לנזילת מים בקיר מומלץ לפעול באופן הבא:

  1. סריקה חזותית של הקיר לאיתור כתמים וסדקים.
  2. שימוש בציוד אלקטרוני וגלאים לאיתור אזורים רטובים.
  3. ביצוע בדיקות תרמיות או אקוסטיות לזיהוי מוקד הנזילה.
  4. חשיפה חלקית של הקיר במידת הצורך על ידי פתיחת טיח או אריחים.
  5. איתור הנזילה ותיקון ממוקד שלה תוך גרימת נזק מינימלי לקיר.
  6. בדיקה כוללת של מערכת המים בבית למניעת נזילות נוספות בעתיד.

איתור נזילות מים מוקדם הוא המפתח לחיסכון עתידי בהוצאות תיקונים ושיפוצים יקרים. על כן, כשמגלים סימני נזילה ראשונים חשוב לפנות לאינסטלטור מקצועי לבדיקה



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open chat
מחפשים אינסטלטור מקצועי ואמין בסגנון יצאת צדיק?
Call Now Button דילוג לתוכן